YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Wednesday 23 May 2012

I'm Back , Guys ;)


Hye readers. Dah lame aku x update blog nie. dah 2bulan kot . well , sejak dajah 6 nie ,
mase aq full giler dgn homework , tusyen , kelas tambahan . TIRED >< huh . apekan dayekn ?
UPSR punye pasal . I have to be strong . Yah! Imiss you guys . awak yang tengah baca post nie la . Ngeh-ngeh ;)

Oke pade 22/05/2012 (selasa) , aq start exam setengah tahun/UPPM 2 . jyeah ! smlam la startnye . BM1 , BM2 , MT2 , NOT BAD LA . MT1 ? HUH! susah amat (
bagi akula) . minggu lepas exam skola agame . Alhamdullilah , semuenye okeh .  Tp , ade 1 bende yg aku takot nie . Hafazan skola agame .  aq x hafazan lgik , ~ huh! whateva . Minggu depan , cuti sekolahkan ? 2weeks yaw . wah! untunglah .  aq cuti seminggujerk  . ;( ade kelas yaw ~ Esok aku hari last exam aq , SN & BI .
Doakan aq past eh . kali nie aq target 5A ~ insyaallah . usaha tangga kejayaan .

Oke , Blog aq da baruu sikettkan ? da edit . ntah tibe-2 asal ntah , tangan aq rajin nak mengedit . simple right ? oke . aq taw , blog aq x secantik awak-2 semue , ;( Dah , oke STOP ! 26/05 nie ,
kite tua la awak . hehe . aku xnak hadiah ape2 . cuma aku nak , korang smue doakan aq berjaya dalam hidop n dapat perfect score bile exam-2 yang mendatang okeh ? TQ .

Oke la , nie jerkk kot story yg boleh aq storykan . kla bye . nak mandi n study for exam tomorrow . kbye .  nnti dah abis exam , aq post banyak-2 lagik k ? bye . Assalammualaikum . ;)



Terima Kasih kerana sudi membaca entry saya.

No comments:

Post a Comment